Project Aquarium - start

11.11.2019 13:00

Project Aquarium

Vidina nového projektu

Je to pár dní co mi kamarádka nabídla staré akvárium. Akvárium je ze staré prodejny a je rozděleno na dvě části přepáškou na dvě menší akvária. Já se rozhodl že z tohoto děleného akvária udělám jedno obsahově 170litrů velké akvárium. Akvárium je spíš dlouhé a široké a není vysoké což mi zajistí snadný přístup a lépe se mi bude čistit. Chtěl bych tam zatím jen rostlinky, takže čistě rostlinné akvárium. Nechci na to akvárum spěchat mám v plánu ho dělat a vylepšovat v průběhu tohoto a příštího roku.
 

Plán 2019 - 2020

  1. fáze - odstranit přepášku a silikon ze stěn akvária.
  2. fáze - umýt akvárium a odstranit zbytky vodního kamene a to nejlépe bez pužití chemie.
  3. fáze - koupit silikonové lepidlo a znovu přesilikonovat všechny spoje akvária (bydlím ve 3.patře bytového domu a vytopení sousedů by mohlo být drahé).
  4. fáze - nákup substrátů, štěrku, filtru, osvětlení
  5. fáze - realizace akvária - zakoupení rostlinek, tvorba dna, napuštění akvária, zasazení rostlinek a spuštění filtru a osvětlení
  6. fáze - menší dodělávky a úpravy akvária a možná jestli se povede nákup CO2 setu
  7. fáze - pokud půjde vše podle plánu a rostlinkám se bude dařit zakoupení rybiček a tím i dokončení celého projektu
 
Na realizaci projektu nespěchám a konec tedy 7.fázi bych viděl koncem července 2020. Celý průběh a realizaci budete moci sledovat zde na webu v podobě kratších článků a nebo živé vysílání na našem YouTube kanálu. Odkaz na náš YouTube nalezete na úvodní stránce našeho webu.